Heeft u vragen of opmerkingen?
U kunt het beste mailen naar [email protected].
We zijn telefonisch bereikbaar op 085-0601261 van woensdag tot vrijdag tussen de 10:00 - 17:00 uur.
Een afspraak voor bezichtiging maken met VanWoot? U kunt het beste mailen naar [email protected].
Onze volledige adres is:
Martinikerkhof 29
9712 JH Groningen
(Alleen bezoek op afspraak)
KvK-nummer: 69543364
Btw-identificatienummer: NL857912112B01
1 Vragen over bestellen
1.1 Levertijden
Onze producten worden op bestelling gemaakt in Nederland. Eenmaal in de week worden alle orders verwerkt. In een normale werkweek zal dit plaatsvinden op een woensdag of donderdag. Het kan voorkomen dat u maximaal 10 werkdagen moet wachten voor levering van uw product.
Alle producten die voor maandag 12:00 uur worden besteld, worden over het algemeen in dezelfde week geproduceerd.
In het gunstige geval heeft u binnen 3 of 4 werkdagen uw bestelling binnen.
2 Vragen over retouren
2.1 Retourneren
Binnen 14 dagen na aankoop heeft u recht om de bestelling te annuleren.
U kunt gebruik maken van "mijn account" of mailen naar [email protected].
Na de ontvangen melding heeft u 14 dagen de tijd om het product te retourneren.
3 Vragen over verzending
3.1 Verzending
Onze producten worden verzonden door PostNL. U krijgt een track & trace nummer wanneer uw product wordt aangeboden aan PostNL.
Over het algemeen zal dit op woensdag/donderdag of vrijdag gebeuren.
4 Vragen over ontwerpen
4.1 Waarom staat een bepaald gebouw er niet op?
VanWoot heeft een keuze gemaakt voor ontwerpen die in het ontwerp passen. VanWoot heeft rekening gehouden met de betekenis van architectuur van het betreffende gebouw in een bepaalde stad.
Voor bedrijven is het mogelijk om ontwerpen op maat te maken.
Voor meer informatie bezoek de volgende pagina: VanWoot voor bedrijven
4.2 Materialen
Onze producten worden gemaakt van aluminium, zwart hout (MDF) en plexiglas.
Onze uurwerken bevatten een uurwerk van Duitse kwaliteit.
5 U wilt een klacht indienen?
5.1 U wilt een klacht indienen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."